Verzend- en leveringsbeleid

Verzend- en leveringsbeleid

Voor de verzending van producten gebruiken wij de service van Bpost. Opgelet, bestellingen vlak voor het weekend zijn iets langer onderweg. Er wordt momenteel enkel geleverd in België en Nederland. Let op: bestellingen naar Nederland kunnen iets langer onderweg zijn. Bij ons kun je dit verwachten:

  • Een kwalitatief product
  • Bestellingen worden minimum 2 keer per week verzonden.

Heb je de bestelling binnen 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen. Neem dan contact op via aankopen@sensha.be

Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail van ons. Daarin staat een trackingcode waarmee je de bestelling precies kunt volgen op Bpost.be. Heb je nog geen e-mail ontvangen? Geen paniek, het duurt vaak 1 werkdag om de bestelling te verwerken. Heb je dan nog geen e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op via aankopen@sensha.be

Andere belangrijke informatie:

Sensha.be levert op dit moment alleen in Nederland en België.

Verkeerd verzendadres ingevuld? 

Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar aankopen@sensha.be. In sommige gevallen kunnen we het adres nog aanpassen voordat het verwerkt wordt. 

Zodra je bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt het pakket teruggestuurd. Vaak nemen we dan contact met je op. Het kan wel zo zijn dat we bij het opnieuw verzenden kosten in rekening brengen. 

Bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat we een snel leveringsproces hebben kan het soms zijn dat de bestelling al verwerkt is door de verzender. We kunnen daarom niet garanderen dat je de bestelling nog kunt aanpassen. Wil je de bestelling aanpassen of annuleren stuur dan snel een e-mail naar aankopen@sensha.be

Retourneren kan natuurlijk wel

Niet goed? Stuur ons een mail (aankopen@sensha.be) binnen 30 dagen na aankoop. We verwijzen je naar onze algemene voorwaarden voor alle details. Je staat uiteraard in voor de verzendkosten. Let op: producten die al gebruikt geweest zijn kunnen niet worden teruggestuurd.

Is het product niet gebruikt- met zorg en niet beschadigd? Stop het weer in het meegeleverde doosje (of een andere stevige verpakking) en retourneer het naar:

Sharona Demarez

PRINSENSTRAAT 49

8940 Wervik, België